irgfywctlrke - 43169636

irgfywctlrke - 43169636

Postby WandaDaype » Mon Jan 29, 2018 9:10 pm

E nevoie de foarte multa rabdare si vointa ca sa scapam de acele kilograme in plus, fara de care viata ar fi atat de frumoasa. Solutia il ofera un cocteil format din antrenament cardio, unul de forta, la care adaugam un regim sarac in calorii si carbohidrati. Iata, in continuare, 10 legi de baza ale unui regim de slabire. Mananca mai putin Da, toata lumea stie asta si totusi nu e atat de simplu pe cat pare. Cat de putin e problema — reducem prea putin din alimentatie si kilogramele raman acolo; taiem prea mult din ce mancam, iar organismul se adapteaza la regimul de infometare si arde tot mai putin din rezervele de grasime — detestata faza de platou. Ca sa putem slabi in siguranta, trebuie, mai intai, sa aflam de cate calorii avem nevoie ca sa ne mentinem greutatea la un nivel constant. Inarmeaza-te cu vointa si rabdare Toata lumea doreste sa piarda acele kilograme enervante cat mai repede cu putinta. O dieta cere insa timp. Daca reducem brusc numarul caloriilor, organismul se va simti in pericol si va incepe sa stocheze grasime. Asta inseamna ca si cea mai mica abatere va fi depozitata imediat. Lucrurile trebuie sa se petreaca gradual, trebuie sa ii acordam organismului timpul necesar ca sa se poata adapta la noul regim. Desi schimbarile vor aparea mai lent, totusi rezultatele vor fi de lunga durata si nu va trebui sa te infometezi cateva saptamani in plus doar fiindca te-ai grabit. Dieta trebuie sa fie bogata in substante nutritive Nu doar cantitatea caloriilor conteaza, ci si calitatea regimului. Legumele, fructele in cantitati moderate, carnea slaba, pestele, ouale, lactatele degresate sunt aliatii de nadejde in lupta cu kilogramele. Legumele gatite, dar mai ales crude, sunt bogate in minerale, vitamine si fibre alimentare. Asa ca profitati din plin de piasa din apropiere si delectati-va cu salate. Mare atentie la sosuri: Mananca mai des Nu trebuie sa credem ca dieta se refera la cateva mese pe fuga. Din contra, trebuie sa oferim organismului cantitati constante de hrana, dar nu in exces. Mesele mai mici si mai dese nu doar ca asigura aprovizionarea constanta cu substante nutritive, dar previn reducerea dramatica a metabolismului. Nu in ultimul rand, daca evitam infometarea, putem alege alimentele mult mai rational decat atunci cand o foame de nestavilit ne-a intunecat judecata. Asadar, este evident ca infometarea este cel putin la fel de periculoasa ca ingerarea caloriilor in exces — ambele favorizeaza ingrasarea. Consuma mai putini carbohidrati Tot mai multe studii arata ca dulciurile, fainoasele si alte alimente bogate in glucide sunt mai daunatoare decat am crede. Daca dorim sa renuntam la colacul din jurul abdomenului nu strica sa incercam o dieta saraca in carbohidrati. Un avantaj in plus e ca un astfel de regim scade si nivelul colesterolului. Exista, totusi, o categorie aparte de carbohidrati — fibrele alimentare, prezente in legume si fructe. Fibrele nu pot fi folosite ca surse de energie, deci nu ingrata, dar ofera senzatie de satietate; iata doua motive serioase ca sa consumam fructe si mai ales legume in timpul curelor de slabire. Deci, un regim sarac in grasimi de origine animala si glucide, dar bogat in fibre si in proteine din carne, lactate, peste, oua etc. Mananca dupa antrenament Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Totusi, in zilele cu antrenament, masa dupa efort trece pe primul loc. Imediat dupa antrenament, organismul consuma tot ce are la dispozitie ca sa se refaca — asta inseamna inclusiv proteinele din tesutul muscular. Acum este momentul cel mai bun sa consumam un supliment proteic sub forma unor pudre proteice, sau aminoacizi. Fiind la regim, trebuie sa fim foarte atenti la carbohidrati, mai ales la cei simpli, care se absorb rapid, cum ar fi dulciurile, faina alba etc. Dupa antrenament, insa, putem include cantitati reduse de glucide, care vor reface rezervele de glicogen muscular. Ideal este sa consumam carbohidrati complecsi cum ar fi cerelealele integrale. Acestea asigura un flux de zahar constant in sange si previn oscilatiile insulinei. Evita alimentele foarte dense caloric Densitatea calorica se refera la numarul de calorii pe care il are un aliment raportat la greutatea sa. De exemplu, un baton de ciocolata are mult mai multe calorii la g fasa de g de pepene. Putem spune ca batonul de ciocolata este mult mai dens caloric decat pepenele. Astfel de alimente, mai putin dense caloric, sunt legumele. Ele consin foarte multa apa si fibre alimentare care ajuta digestia si dau senzatia de satietate fara sa adauge calorii. Mai mult decat atat, legumele sunt bogate in vitamine si minerale — esentiale pentru buna functionare a organismului. Consuma grasimi Oamenii fac adesea greseala sa asocieze grasimea corporala cu cea alimentara, mai ales cand devin preocupati de silueta. Este vorba de grasimile nesaturate si polinesaturate cum sunt grasimea de peste si uleiul de masline. Organismul le utilizeaza mai usor drept combustibil, iar sansele ca aceste grasimi sa ajunga setut adipos sunt mult mai mici. Desi pare tentant sa eliminam total grasimile ca sa acceleram pierderea kilogramelor, acest lucru este nesanatos si contraproductiv. Grasimile sunt mai mult decat simple surse de energie. Ele contin, printre altele si vitaminele A, D, E, K, pe care organismul le poate absorbi numai in prezenta grasimilor. Asadar, grasimea poate fi dusman, cand e vorba de grasimile saturate de origine animala in mare parte, dar si prieten, cum ar fi untura de peste — bogata in omega-3, uleiul de masline si alte grasimi nesaturate si polinesaturate. In acest ultim caz, grasimea nu trebuie sa lipseasca din meniu nici macar atunci cand suntem la cura de slabire. Hidrateaza-te Apa este unul dintre cele mai importante lucruri fie ca suntem la dieta sau nu. Daca organismul este hidratat constant pe parcursul zilei, va inceta sa mai retina apa. Evita pierderea masei musculare Ai petrecut ore intregi ca sa isi construiesti acei muschi de care esti atat de mandru, pe care vrei sa ii admire toata lumea. Este pacat sa pierzi fructul atator antrenamente o data cu grasimea. Pierderea in greutate apare atunci cand organismul intra in regim catabolic. Acesta este provocat printr-o dieta saraca in calorii si carbohidrati combinata cu antrenamentul aerobic. Ca urmare, rata metabolismului creste si incep sa fie produsi hormonii catabolici. Ei restrictioneaza folosirea glucidelor ca surse de energie folosind in locul lor proteinele si grasimile. Deci, daca reducem cantitatea de carbohidrati consumati, organismul foloseste proteinele si grasimile ca surse de energie. Altfel spus, proteinele din tesutul muscular si grasimile din tesutul adipos sunt utilizate in locul glicogenului din muschi, provenit din glucidele ingerate. In acest moment misiunea noastra are doua obiective: In acest fel, vom stimula stinteza proteica la nivel muscular si vom oferi organismului proteinele din alimentatie ca sursa de energie. Al doilea obiectiv se poate realiza daca avem grija sa tinem sub control grasimile consumate. La aceasta se adauga antrenamentul aerobic si o dieta hipocalorica, saraca in glucide. Nu trebuie sa uitam ca grasimile precum uleiul de peste si cel de masline dar si carbohidrati precum fibrele alimentare, sunt aliatii nostri si nu trebuie sa lipseasca din meniu, nici macar cand tinem cura de slabire. Toata lumea stie ca o cura de slabire nu este deloc ceva usor. Subiecte antrenament fitness 14 saptamani antrenament 4 saptamani exercitii pe grupe musculare Program pentru slabit si definerea masei musculare Exercitii pentru acasa Exercitii pentru fese si coapse Arnold Schwarzenegger workout Ronnie Coleman vitamine si minerale aminoacizi carbohidrati creatina proteine steroizi arderea grasimilor dieta pentru slabit cresterea masei musculare greutatea ideala Piramida alimentelor cresterea masei musculare 2 Clasificarea alimentelor cresterea masei muscular e 3 Tipul somatic ectomorf Tipul somatic endomorf Bodybuilding training Bodybuilding extrem muzica antrenament Tipul somatic ectomorf.
miГіd i utrata masy ciaЕ‚a. dieta individuale per la perdita di peso online gratuita dieta proteica da lunedi a domenica medicazione dimagrante mediatore mucho para perder peso en un mes y medio Il siero favorisce la perdita di peso Dieta della barba Ksyusha come mangiare e perdere peso anemia de dieta para un adolescente dieta de azГєcar salta astrodite Julio de 2014 perdere peso agli uomini dieta per l allattamento dieta bajar 3 kg en una semana scarica il programma di ginnastica per perdere peso
Posts Shouts Comunidades Juegos Tops. Bueno, como en mi anterior post me recomendaron hacer uno nuevo con este tema, hoy se los traigo en forma de agradecimiento y respuesta. Sus hombros son casi del mismo ancho que sus caderas o cinturas, teniendo forma de "H" Sheldon los denomina como personas tranquilas, sin necesidad de estar constantemente en movimiento e intelectuales. AsГ­ se ve un ectomorfo puro: Tienen mucha fuerza, hombros anchos y una cintura angosta, haciendo que su cuerpo tenga forma de "X". AsГ­ se ve un mesomorfo puro: AsГ­ se ve un endomorfo puro: No se pueden mezclar ectomorfo y endomorfo porque los 2 somatotipos son como los lados opuestos. Como ya dije, hay que tener en cuenta tu somatotipo, y de acuerdo con este hacer tu tipo de dieta. Segundo, tus entrenamientos no tienen que exceder 1 hora, tienen que ser cortos pero intensos. Sin esfuerzo no se gana nada. No recomiendo totalmente la calistenia, pero con mucho esfuerzo podГ©s lograr resultados buenos. No te enfoques solo en entrenar fuerza porque vas a alcanzar, seguramente, un cuerpo de powerlifter, o sea los tipos que levantan peso muerto en las olimpГ­adas, por ejemplo. Es mejor que vos mismo busques una rutina para entrenar con peso muerto, porque de lo que sГ­ sГ© bien es sobre entrenamiento con peso corporal. Si podГ©s descansar de 6 a 8 horas, sale como piГ±a. Yo puedo hacer 78 flexiones sin parar al ritmo de un doble tempo de freestyle ejemplo re copado , si lo divido en series puedo hacer 3 series de 26 repeticiones 3x Es mejor hacer 2 series de 50 flexiones que 10 series de 10 flexiones. Directo al cajon de favoritos de todos los post de ejercicio que con esperanza algun dia harГ©. Hannibal For King, entrevista en EspaГ±ol. X Se parte de Taringa! Ingresar con Facebook Identificarme.
dolci dieta dukan Dieta infantil para niños de 11 años quali dolci con perdere peso nach Entfernung der Gallenblase Diät Nummer 5 técnicas de adelgazamiento después de 40 qué tan delgada es la barba y sus parámetros come prendersi cura del proprio corpo mentre si perde peso phyto spray dimagrante comprare in krasnodar musica ipnotica per perdere peso chuletas dietéticas pechuga de soja alimenti ricchi di ferro per anemia mediterranea programma di dimagrimento della farmacia la fame per scopi di perdita di peso Gewürze Ingwer zur Gewichtsreduktion Principiante corre para adelgazar videos
JB6YPfyrUXGerifvJZ4g
User avatar
WandaDaype
 
Posts: 174
Joined: Wed Jan 24, 2018 3:50 am
Location: Thailand

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: Abrahamded, AlfredCoxzk, Dvdhyptonry, Glennpoode, Google [Bot], Gregghex, grimismime, Hacerickded, Jamesnum, JsphJeow, LeonardAddic, lipthalouth, Marilynfek, NthanEnhamn, RandsyUnody, Richarappah, Rissorie, Smakbiata, Stephahax, TenLearm, Vilenabumm, Williadub and 29 guests

cron